mintgrönt på P&L

Imorgon ska jag till P&L. Helt galet. Det regnar som aldrig förr, så jag fick med mig Johan till Skövde för att utrusta mig med regnjacka och stövlar. Och jag lever efter visdomsorden på mig temugg jag fick av Amanda när jag fyllde år - life is too short to wear flat shoes. Mina stövlar har nämligen klack!
Annars har jag inte gjort mycket. Jag gillar när det regnar, bara ligga hemma i sängen och kolla på för mycket SATC (hur mycket är jag Carrie, fy :() utan att få dåligt samvete.
Jag har jobbat. För första gången på en månad. Igår kom jag hem och var helt slut. Hade jobbat åtta timmar. Jag undrar vad som händer, sliter mer än så i vanliga fall. Har väl blivit lat.
Det var ganska skönt att komma dit och göra lite nytta. Hade så härliga kunder också.
Barn brukar vara väldigt nyfikna på vad som händer på skärmen när jag drar varorna, men igår var det en äldre man som skulle försöka smyga sin in under cigaretthållaren för att se vad som hände. Vet inte om han gjorde det omedvetet, men det såg lite krystat ut.
Nu torkar mina mintgröna festivalnaglar och min packning är som vanligt alldeles för tung.
TAGGAD.
xoxo
vardag | |
Upp