Ica, Robin, Rea, Kevin och Tony. Ringring

Jag är så underbart glad att jag inte ska jobba idag. För inatt har jag vaknat flera gånger och drömt att jag står där bakom kassan på ica. Alla kunder krånglar och de blir irriterade.
Nej, idag ska jag vara med Robin. Han kommer snart, och jag måste verkligen gå upp. Den här långledigheten har gjort mig lite slapp. Jag gör inte så mycket matte som jag borde, igår klarade jag ett tal, var superstolt och kände att; nu har jag lärt mig något nytt, så nu räcker det.
Det som jag kan kan jag, så får vi se. Det kanske går åt helvete.
Annars har jag inte gjort så mycket. Jobbat lite onsdag och torsdag. Igår var jag, pappa och Johan i Skövde. Jag fick tvinga mig själv att inte köpa några kläder, men tre armband kunde jag bara inte låta bli (på rea, så de räknas typ inte ens!!). På kvällen myste jag och mamma ner oss i soffan med grönsaker och dipp framför Let's dance och The bodyguard - himla fin film alltså. Önskar i mitt stilla sinne att jag kunde ha en sådan. Eftersom jag inte är utsatt för hot av något slag får jag nog lägga ner det. 
Vi satt och svor över folk som inte kan bete sig, trots att de är vuxna. ÅH vad vi hatar omogna människor.
Håller på och packar och lägger fram kläder till Londonresan. Jag är kass på att packa och det här med att packa i förväg gör det inte lättare direkt. Hjälp.
Nu ringer det. Har gjort ett tag. Jag hoppas på att någon tänker svara.
xoxo
vardag | |
#1 - - elin:

vem är denna robin? Haha, gillar att ingen svarar. Gör inte ja heller hemma. Saknar dig som en snäcka saknar sitt tappade skal. /snigel

Upp