14 december

Veckorna bara springer fram nu. Jag är så lättad över att nästan alla julklappar är fixade - känns som man är i fas liksom. Jag är inte den som springer runt på stan den 22 dec och panikköper saker. Har frågat alla nära och kära vad de önskar sig sedan slutet av november. 
 
I går var jag och Amanda i Skövde, hon köpte nästan alla sina julklappar och jag köpte en åt pappa. Sedan skulle jag egentligen inte ha mer, men det är lite svårt att stå emot. Ett "tråkigt" inköp blev det iaf då mina vantar och min mössa försvunnit så jag fick köpa nytt. Sånt jag måste ha men jag hade ju hellre lagt pengarna på annat, haha.
En trevlig dag iaf, och jag håller tummarna för att våra storslagna, fantastiska planer går i lås!

Hela denna helgen har jag spenderat i Broddetorp då Robin varit med kompisarna i Stockholm och varit på Krunis. 
Hemma med familjen, bakat julgodis, ätit god mat och bara myst. Passat på nu för innan jul nu har jag massor planerat känns det som. 
 
Annars har veckan varit lugn. Jobbat och tränat mest. 
Hade första stängningen själv i charken och det gick fint. 
I onsdags jobbade jag i Saluhallen. Tog en lång lunch med pappa som varit ledig hela veckan. Vi käkade god mat på Terassen och så letade vi julklappar. När jag slutade så möttes vi upp igen, träffade Johan och så fikade vi. 


 
En bra vecka med andra ord, som avslutades med att julpynta det sista. Äntligen fick jag sätta upp och klä min nya gran, och så åkte tomtarna upp också.



vardag | |
Upp