17 juni

Idag hade jag ställt klockan på kvart i sju, så jag skulle gå upp och gå en sväng innan jobbet. Vilket önsketänkande. 
Istället ställde jag om klockan och vaknade pigg och utvilad en timme senare, så himla skönt. 
Och det var väl tur det, för mina ben är helt döda nu. Gymmade dem i lördags, sprang i söndags och sprang idag. Imorgon ska de få vila. 
Jobbet går bra. Igår var jag och hjälpte till på min första visning, väldigt roligt! Blev ganska sent så jag bara gick raka vägen hem, diskade, såg på GG (väldigt besviken på de första avsnitten, varför är de sånna töntar?! När blir det bra?) och lade mig tidigt.
Idag fikade jag så jävla goda kanelbullar att jag hade lust att äta en tre fyra stycken (dock inte lika goda som pappas), men som tur var fanns det bara en till oss var. Det, plus att jag inte gymmade igår, fick mig att springa en sväng. Skoskav fick jag också, typiskt! 
Vad gör jag mer... Jo. Tänker på livet. Hur det ska bli. Vad jag ska bli. Hur jag ska kunna göra det bästa för mig och min framtid. Hur lätt är det egentligen? 
Jag vet faktiskt inte. Men vad jag vet är att jag hR köpt en ny tidning som jag vill läsa lite i nu. Så får väl det där framtidsgrejset vänta.

xoxo
vardag | |
Upp