2 november

Ja, nu är det en vecka sedan jag skrev sist och det är redan november. Jag skriver inte nu för jag är lite förvirrad. Att hinna allt och räcka till är lite jobbigt. 
Alla mina dagar flyter ihop i ett enda stor töcken, känns inte alls att det är söndag tycker jag.  Men imorgon är det ny vecka och det är bara att ta nya tag. Speciellt med träning och kost, det går verkligen skitdåligt med det. Och i förmiddags åt jag en donut från Willys som var så jävla god. Har gått och tänkt på den hela dagen, och när jag kom hem från jobbet fick jag tvinga mig själv att inte springa dit och köpa en till. 
Jag jobbar en del, och det är kanske det som gör att jag inte riktigt har koll längre. Som jag skrev en annan gång, det var längesedan jag jobbade såhär mycket och intensivt, det har nog inte kroppen (eller knoppen) vant sig vid än. Och förhoppningsvis vänder det snart så jag kan komma in i mina rutiner och så.
I veckan nu har jag bara varit ledig måndag, då passade jag på att städa och göra ärenden. Och se på LOST såklart! 
Har jobbat ganska mycket kväll, och då ser dagarna ut såhär; äter frukost, kollar på TV eller gör något annat en stund, sedan gymmar vi. När vi kommer hem gör jag mig iordning medan Robin lagar mat, sedan äter jag och så åker jag till jobbet.
I torsdags jobbade jag tidigt, så då passade jag på att träffa Bella påeftermiddagen. Så himla roligt att hon kom hem en sväng! Vi satt och pratade, såg på tv och åt gott. Nu längtar jag efter att hon skaffar något eget så jag kan få komma upp och upptäcka Umeå. 
Igår passade jag på att träffa Linnea som kommit hem. Vi åkte till Skövde, drack vin och pratade hela kvällen. Nu har jag planerat att komma till henne nästa gång och göra Gbg osäkert, om tant Lisa klarar av det. Men är det någon som kan omvända mig från torrboll till partypingla så är det Linnea! 


xoxo

vardag | |
Upp