21 november

Snart, snaaaart får jag börja julpynta.
Det bara kliar i fingrarna på mig, för förra helgen åkte jag, mamma och pappa till Skövde där jag inhandlade lite nya grejor till mitt julhem.



Jag har hunnit med ganska mycket sedan jag bloggade sist. 
I tisdags träffade jag Josse och hennes urgulliga Elin efter jobbet. Det bjöds på god fika, och trots att Elin hade vaknat på lite fel sida den här dagen (eller har hon börjat få en tand?) så kan jag knappt vänta tills jag får träffa henne igen.
I onsdags träffade jag en annan Elin. Vi satt hemma hos henne, pratade om allt och inget. Livet. Det kan bli så jäkla djupt när vi sitter och filosoferar. Trevligt var det iaf, men jag var så jäkla trött att jag fick gå hem, dricka en liter juice(det var vad min kropp krävde) och sen gå och lägga mig. 
Jag har fått börja på en ny avdelning på jobbet, i charken. Vi bakar, fixar i salladsbaren och står vid disken och skär skinka och korv till kunderna. Jag tycker det är jätteskoj, kul att få göra lite olika saker och så får man en helt annan kundkontakt där tycker jag. 
Istället för att börja tidigast sju som jag gjort förut, går jag numera upp klockan fem för att cykla till jobbet vid kvart i sex. 
Detta är inte riktigt min kropp van vid, trots att jag har gått och lagt mig i tid, så det har varit lite kämpigt. Men sålänge man ser till att sova ordentligt så går det bra! Jag vänjer mig snart. 

Ny outfit ;)

Idag gick jag upp i tid, gymmade med Robin och sedan har jag städat här hemma. Ska jobba i eftermiddag, så får fortsätta fixa lite innan jag ska åka.


vardag | |
Upp