25 november

Har en riktigt lyxvecka framför mig på jobbet. Är ledig både imorgon och i helgen (om inte någon blir sjuk eller så).
Har redan planerat dagen imorgon, ska tjuvstarta lite med julbaket. Jag har lovat att stå för godisbordet på julafton, och det tänker jag banne mig leva upp till. Tänker inte låtsas om att det fortfarande ligger knäck kvar från förra året i frysen. 
Jag har iaf lyckats reducera min lista på vad som ska göras. Från 9 olika sorter, till 17!!(köpte en tidning med massa julgodis i, därav ökningen med 8 nya bak). Men jag har tagit mitt förnuft till fånga och har stannat på 10 sorter. Kan bli färre. Blir troligtvis mer, om jag får tid att baka så gör jag det gärna!
Så imorgon börjar jag lite försiktigt, ska bli skoj!
Igår gjorde jag en ny jullista att lyssna på också, det är ju ett måste när man julbakar. Så har det alltid varit hemma hos mig.
Har lite annat planerat också, så jag kommer ha fullt upp.
Idag övertalade jag Robin att stanna kvar i sängen när klockan ringde och vi struntade i att gymma på morgonen. Istället så var vi tvungna att handla och så gick jag en kort sväng innan jobbet. Så härligt väder! Var bara tvungen att ladda kroppen med lite D-vitamin.


vardag | |
Upp