Önskelista

Jag önskar att jag vann på lotto, eller något annat som gjorde att jag fick en massa pengar. Man säger att pengar kan inte köpa lycka, men det kan köpa en massa saker jag skulle bli lycklig av.
Eller tänk bara att en dag få spendera få åka och shoppa, och ha ett kort med obegränsat med pengar på det. Kunna köpa precis allt man ville ha.
Nu kommer detta aldrig hända mig, jag vet det. Så därför skriver jag här en önskelista på saker jag verkligen vill ha just i detta nu.
Förutom fred på jorden, inga barn eller djur som far illa. Ingen fattigdom. Att folk lär sig människors lika värde och var blinkersspaken i bilen sitter, så önskar jag mig;


En volontärresa till Afrika där jag får jobba med djur. 




Michael Kors - väska och plånbok.
Stör mig till döds på att jag inte köpte det i USA.





En polaroidkamera.






En balkong.




En katt.




Nytt matsalsset till köket.





Dator.
Så slipper jag köpa en  när jag ska börja plugga sen...







En snygg lampa att ha över soffbordet. Så jag ser vad jag äter.







Smycken.
Jag har en del, men det tycks alltid vara något jag saknar.







Pyjamasset. 




Nya underkläder från VS.
Köpte lite trosor i USA. Älskar dem, och antar att alla underkläder är lika sköna! 








vardag | |
Upp