12 oktober

Jag tittar väldig mycket på LOST nu. Får mig att tänka tillbaka till då jag skyndade hem från fritidsgården Höghuset för att hinna kolla hemma på TVn. Jag har ju lyckats se alla avsnitt utom hela sista säsongen, så bestämde mig för att kolla om allting. 
Idag har jag som ni förstår inte fått mycket gjort, mest legat i soffan, men har bakat kex och varit ute och gått en lång prommenad. 
Igår var vi på fest hos Sivan och Natalie, väldigt trevligt. Jag var dock väldigt trött, så när vi anlände till Olearys stannade jag inte länge utan drog mig hemåt. 
Just nu så känns det som att dygnsrytmen börjar komma tillbaka och det är jag glad för. Har haft det himla lyxigt att slippa jobba nu, utan bara kunna få fokusera på att komma in i rutinerna igen och landa i vardagen. 
xoxo
vardag | |
Upp