24 oktober

Jag har varit ledig i tre veckor, sedan kommit tillbaka hem och inte jobbat många timmar. Nu kastas jag in på nya jobb och jobbar långa dagar(ja, om man jämför med hur jag har haft det). Och det är jag så himla tacksam över. Men inte min kropp tydligen.
Känner mig seg och hängig. Ont i huvudet. Beror ju antagligen på alla nya intryck och att jag har haft semester för länge. 
Så idag hade jag tänkt springa en sväng, äta popcorn med mindre fett framför tvn ikväll och vara så himla duktig. När klockan ringde imorse ställde jag om den så jag fick sova längre, och nu ligger jag i sängen, magen proppfull av godis. Ibland får man göra så.
Min lilla lista jag skrev för någon vecka sedan, den håller jag mig faktiskt till. Jag skaffade ett jobb och en bil. 
Jag är duktigare med kosten. Tyvärr har ju träningen blivit lidande pga jobb- och biljakt. Och nu blir det lidande av att jag jobbar och kommer hem helt slut. Sprang en sväng i måndags i alla fall. Väldigt jobbigt. Vill gärna komma iväg en gång till den här veckan. 
Resterande saker på listan som kolla nyheter och stretcha är jag också flitig med.
Och som ni då förstår börjar livet vända känns det som. Och det kändes ännu bättre när jag hittade mitt gymkort. 
Nu måste jag bara hitta minneskorten också. Och ta tag i det sista på min städlista.
xoxo 
vardag | |
Upp