9 oktober

Idag fick jag sova i alla fall. Orkade inte ens gymma på morgonen när Robin väckte mig. 
Jag kom hem till huset idag. Gosade med katterna och tog tag i min "to do list". Det är en del att göra kan jag meddela, men nu ligger jag nog i fas.
Började med att åka till Emma och köpa nya blommor. Hittade massa fint som man alltid gör när man åker dit. Stannade en bra stund, det skulle ju pratas en del också, blir ju så när man inte ses så ofta. 
Sedan har jag sprungit en sväng, dödstrött. Vet inte när jag sprang senast, så det var riktigt kämpigt. Fick stanna och gå några gånger.
Nu börjar jag bli trött igen.

Annars har jag lite mål i livet jag tänkte dela med mig av, för skriver jag det här så tror jag kanske att det är lättare att försöka hålla mig till dem.
1. Skaffa mig ett jobb
2. Börja kolla på nyheterna, helst varje kväll
3. Komma igång men träning och kost
4. Stretcha efter varje träningspass
5. Träna och strecha ryggen 

Sedan har jag också mer långsiktiga mål, men detta har högsta prio. Tycker det är så svårt att få tiden att räcka. Kommer nog kunna fixa med allt nu när jag är arbetslös, men sen när jag får ett jobb (ja, jag ska bara ha ett) så blir ju dagarna så korta. Kanske borde bli hemmafru?
xoxo
vardag | |
Upp