20 januari

Hjälp vad längesedan det var jag bloggade nu.
Livet rullar på i alla fall.
Det går bra på jobbet. Kommer ju såklart ta lite tid att komma in i det nya schemat, men det känns bra. 
Förra veckan var jag väldigt ambitiös på gymmet. Denna veckan har börjat sämre. Känner ändå att jag får ta det lite lugnt med träningen om jag blir för trött, jag ska ju orka leva lite också.
I lördags hade jag tänkt ut och jogga, men eftersom det snöade så fick jag springa på bandet istället. Jag gillar inte det. Det känns lite fusk. Och det är tråkigt. Bättre att se vart men är på väg än att stirra in i eb vägg.
För att kompensera för det plana underlaget höjde jag tempot. Jag sprang 4 km och fick världens skoskav och benhinneinflammstion. 

På eftermiddagen åkte jag och Robin till Amanda och Pär. Där bjöds det på tacos och trevligt sällskap. Jag fortsatte på lite tjejkväll hos Mathilda och hennes kompisar, och vi hade en jättekul kväll som avslutades på Olearys för min del.
Söndagen spenderades i soffan i huset med familjen och massa hos med katterna. 


Idag har jag jobbat, mormor och morfar kom och hälsade på. När jag slutat åkte vi och fikade och kikade på kläder. Sedan skulle de vidare och ta farväl av min kusins häst som tyvärr måste avlivas.
Jag har gått runt här hemma och städat lite, försökt fördriva tiden för jag är så jäkla godissugen.
Jag invigde min matberedare förut, gjorde nyttiga chokladbollar med dadlar, havregryn, kokosolja, kakao och kaffe. Supergoda!

vardag | |
Upp