21 januari

Jag glömde ju helt bort att skriva att jag träffade Amanda när jag var hemma, äntligen! Vi satt och pratade en lång stund och så fick jag min julklapp! Världens gosigaste pläd som jag använder varje dag. Robin får inte ens ha den. När han hade sina kompisar över på fest så gömde jag den så ingen skulle kunna förstöra den, haha!
Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar den, hon känner mig så väl den där Amanda!




Jag älskar allt som har med mys och gos att göra, så nu är det svårt. Kan liksom inte bestämma vad som är bäst - i vardagsrummet med tända ljus under filten, eller i sängen med en bra bok. Ilandsproblem.

Idag har jag vart ledigt, jätteskönt! Inte gjort något vettigt förutom att varit på gymmet. Johan följde med också, väldigt skoj. 
Jag blev dock extremt arg. När jag satt och körde i en maskin man får lägga på viktplattor så var det en som tog en vikt av mig?! Jag hade typ precis avslutat setet och vilade mig lite och tittade bort.  Det gick förbi någon men tänkte inte på det. Sedan körde jag igen och vänster kändes lite lättare än höger. Tänkte inte mer på det, men när jag skulle ställa tillbaka vikterna saknades det ju 2,5kg på vänstersidan! Ååååh, vad otrevligt? Kunde hon inte FRÅGAT om hon kunde få ta vikten eller? Jag orkade inte bry mig men tänkte gå fram och plocka vikter av hennes stång först. 

Nu ska jag fortsätta i min nya bok. Blir arg bara av att tänka på kärringen.
vardag | |
Upp