3 januari

Nu är 2014 över, och jag startar 2015 med nya riktlinjer att leva efter. Inga löften, det håller jag ändå aldrig!

Under mellandagarna har jag hunnit;
- vakna ur min decemberdvala och börja gymma igen
- jobbat och fått ett nytt schema
- varit på ännu mer julfirande
- kollat på Robin när han spelat fotboll, riktigt jul faktiskt
- haft Amanda, Pär och Zebbe här på julfika 

Det nya året firades med vänner här i Falköping. Vi år massa god mat, skrattade och spelade spel. Lugnt och skönt med andra ord, var härligt att vakna upp på nyårsdagen pigg och fräsch! 











Åkte till Broddetorp där jag träffade familjen. Mina fina katter. Vi såg på Mamma Mia, åt ost och kex och plockade ner granen. 


Idag har jag städat och tvättat. Mamma kom hit och vi åkte och shoppade. Trots att jag inte skulle ha något kunde jag inte motstå en ny vinterjacka för halva priset. 
Nu i eftermiddag har vi varit hos Såndbergs och fikat, sedan var vi på bio, Micke & Veronica. Bra film, härlig och lättsam.
Efter det blev vi bjudna på kvällsmat och så satt vi och pratade en lång stund innan jag och mamma åkte hem. 
Nu sitter jag uppe så sista maskinen blir klar någon gång. Ska snart sova!
vardag | |
Upp